1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947234

Sv: För oss som stöttar Challe!
Jag tycker nog att det gnälls lite onyanserat mycket på Jonte. Det är ju en kanonbra spelare, men han har haft lite oflyt på sistone. Dock tycker jag att det är helt rätt att försöka dra igång honom. Han var ju verkligen kanon i början av serien. Har en svacka nu, men det är han ju inte direkt ensam om. Tycker även att Riku har en liten down.


Bagarn däremot... Shit, han gjorde vad han ville med sina gamla lagkamrater! Kunglig!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.