1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947269

Sv: För oss som stöttar Challe!
Tycker de är dags att sluta klaga på Jonte nu, jag tycker att han gör en ganska bra match och sen att han missar straffen kanske drar ner hans betyg, men nu vinner vi och mycket såg bättre ut och de enda som jag tycker behöver fixas nu är att Hynning och Tenkrat måste komma igång och göra lite poäng så deras självförtroende växer här, ser fram emot matchen på lördag och ja hoppas Tenkrat och Hynning får göra mål =)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.