1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947293

Sv: För oss som stöttar Challe!
Klart att det ska gnällas, trots seger...

Klart är också att Jonte gjorde en av sina bättre matcher på senare tid och att just han fick chansen att slå straffen, som heller inte var så dåligt lagd, är inte så märkligt med tanke på att han var förste straffläggare ifjol.

Ska man dock gnälla på något en sån här dag så är det på effektiviteten, men vad fan gör det? Vi vann, bröt en trend och siktar uppåt igen!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.