1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947301

Sv: För oss som stöttar Challe!
Snoop: Och jag håller med dig helt och fullt.

Hynning är bra när han får komma med fart, men han är inte den som ska skapa den. Han är bra när han får ligga på rulle och matas med puck, men han är inte den som ska mata. Kapacitet finns, om han används rätt.

När det gäller Tenkrat så börjar han påminna om en blandning mellan B. Svensson och Sundh. Han åker, kämpar och sliter, men kör fast, tappar puck och kommer till alldeles för få avslut. Kvaliteten finns, inte flytet.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.