1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947422

Sv: För oss som stöttar Challe!
Bergius: Att psyket inte är Jontes starkaste sida tycker jag att han själv varit ganska tydlig med. Att han då är ojämn och har svårt att vända en formsvacka är inte särskilt märkligt.

Vad som också är välkänt är att han var ordinarie i Anaheim, och att de sörjde att han tackade för sig.

Han har potential att vara en av ES bästa spelare. Låt Jonte kämpa sig igenom sin formsvacka och hitta sin roll i laget, jag hoppas och tror att vi kommer att åter få se honom som den takbjälke i lagbygget han förväntas vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.