1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947423

Sv: För oss som stöttar Challe!
arf:

Ja men det är ju det som är felet, han spelar ju inte det spel han är bra på. Han ska smälla på, spela lite småfult, checka etc. Nu åker han bara och glider samt ska hålla i pucken alldeles för länge, dvs ett spel som han inte behärskar. Spelar han det spel som han är bra på och behärskar så är han en av elitseriens bästa spelare. Spelar han det spel som han gör nu, då är han en medelmåttig elitseriespelare, inget mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.