1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 947425

Sv: För oss som stöttar Challe!
Sune: Precis. Nu är han en i mängden. Han har en svacka.

Alla svackor har ett slut. Jämför hur laget som helhet igår gick från att spela uselt till riktigt bra! Jonte behöver åter hitta sin roll i laget. Jag är övertygad om att han kommer att göra det. Sannolikt kommer han dock att vara halvdålig ett gäng matcher till, det fina med årets lag är dock att laget inte står och faller med en stjärna.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.