1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 948321

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2007-12-01
Per HApps: Missade tyvärr den matchen. Jag tycker att det är dom stora, uppseendeväckande, sakerna som bäddar för kritik, inte dom marginella utvisningarna.

Såg Kåberg mot Brynäs. Det som var upprinnelsen till att han fick nävar i ansiktet i den matchen var att han med full fart saftade på en tackling i huvudet på en brynäsare som stod på knä vid sargen. Nu fick han 5+20 för fighten iofs men den händelsen förbisågs totalt.

Timrås bortdömda mål mot modo senast är också ett exempel som jag tycker bäddar för debatt kring ett tvåhuvuddomarsystem. Domarna tappar kontrollen över matcherna för snabbt.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.