1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615028 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 952259

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
Timrå dominerar totalt i två perioder utan att få in pucken. Och alla är dåliga... Fantastiskt.

Det här var lite slutspelshockey. Brynäs rådeffade och vann. Tyckte Timrå gjorde en OK match om man kan vara OK och bli nollade. Lite mer precision respektve tur i avsluten så... Hade vi fått hål på nollan och så vidare. Då hade gästbokenspunnit som en katt.

För att fotsätta som lallande fåne så tycker jag det är liiiiite tidigt att döma ut Hynning. Det är nu säsongen börjar för honom. Tror nog vi kommer att få ut lite till från hans sida också framöver.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...