1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 952279

Sv: Timrå IK - Brynäs 2007-12-08
El Maco: Tycker också att Hynning är värd mer chanser o mer tid..han är ju i bra ålder o kan nog förbättras eftersom. med tanke på hur många matcher han missat..

på backsidan däremot kan jag nog inte "lalla med" även om positivism är trevlig i sig...men på backsidan där har vi nog inte mycket förbättringar att kunna vänta realistiskt..på de områden de verkligen behövs i egenskaperna spelskicklighet rörlighet o snabba skott.. visst vi är etgt lag för övre halvan..men man önskar så intesivt att vi också hade ett lag för att kunna matcha de tre topplagen också i en matchserie i bäst av sju..

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...