Det är på intet sätt en nagel i ögat på mig, det är bara lite underligt och oroande tycker jag. Jag ser gärna att TIK blir ett stabilt ES-lag som kan ge MODO många härliga "derby"-matcher. Stämningen både i ladan och i Kempis är på topp då dessa två lag möts. Att en ishockeyinstitution som TIK skall behöva harva i bottenskitet på ES är tråkigt.
Du vet, det finns folk i Övik som gillar både MODO och Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det är på intet sätt en nagel i ögat på mig, det är bara lite underligt och oroande tycker jag. Jag ser gärna att TIK blir ett stabilt ES-lag som kan ge MODO många härliga "derby"-matcher. Stämningen både i ladan och i Kempis är på topp då dessa två lag möts. Att en ishockeyinstitution som TIK skall behöva harva i bottenskitet på ES är tråkigt.
Du vet, det finns folk i Övik som gillar både MODO och Timrå.