uhahl: Ja det tror nog jag ochså.Men jag tror ochså att nåt lag i ryssland kommer att erbjuda han ett fett lönekonto,och att han tar det medans han har chansen.
Sedan är man besviken på jonte,kan ingen däruppe tala om för honom att han inte är nån playmaker utan att han ska vara pain in the ass för motståndarna,bort med finliret alltså.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sedan är man besviken på jonte,kan ingen däruppe tala om för honom att han inte är nån playmaker utan att han ska vara pain in the ass för motståndarna,bort med finliret alltså.