Utan att bli fetdissad skulle det var intressant att veta vad det är som gör att ni tror att dessa finnar inte är beredd att byta ut tik, förutom era förhoppningar?
Jag tror nog att Krizan skulle kunna tänka sig att spela mot modo om han fick bättre erbjudande någon annanstans.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag tror nog att Krizan skulle kunna tänka sig att spela mot modo om han fick bättre erbjudande någon annanstans.