Och att en spelare som kommer från ett annat land, som försöker lira ihop en summa som ska räcka efter karriären väljer ett lag som inte betalar mest, då är man ute på väldigt hal is. Visst finns dem, men att tro att alla dem spelar i timrå känns väldigt väldigt osannolikt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Och att en spelare som kommer från ett annat land, som försöker lira ihop en summa som ska räcka efter karriären väljer ett lag som inte betalar mest, då är man ute på väldigt hal is. Visst finns dem, men att tro att alla dem spelar i timrå känns väldigt väldigt osannolikt.