1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 953718

Sv: Silly season 08/09
spud: det finns ingen här som kommer i närheten av dina idiotiska inlägg till antalet,men det är inte det vi diskuterar om därom råder inga tvivel,väldigt många här som retat sig på dig.

Om man nu trivs i timrå och ett annat lag i sverige lockar med några kronor mer så ska det nog mycket till om man flyttar med hela sin familj pga den anledningen,då ska det nog vara en annan anledning,tex att man inte trivs eller för lite förtroende från tränaren eller att man vill till ett topplag,i detta fall så spelar man redan i ett sådant,nej du gubbe ryssland eller nhl kan nog locka,men inget annat lag i sverige.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer