fighter: Du ser, i slutändan är det bara oss fans förhoppningar det landar i, för oss är det vackraste man kan göra att spela för våra lag, och du ger ett ganska naivt intryck inför vad dessa spelare värderar, de vill ha pengar och visst kommer en sådan spelare inte flytta till malmö bara för att de betalar mest.
Men det där med att trivas osv, det är nog bara ett fåtal människor som flyttar till sundsvall timrå och kommer på att de inte kan trivas någonannanstans i sverige(i min värld finns de inte öht).
Om VF med ett snitt på över 10k på läktarna skulle vilja ha någon köpespelare, så skulle de signa honom, oavsett vad vi supportrar önskar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men det där med att trivas osv, det är nog bara ett fåtal människor som flyttar till sundsvall timrå och kommer på att de inte kan trivas någonannanstans i sverige(i min värld finns de inte öht).
Om VF med ett snitt på över 10k på läktarna skulle vilja ha någon köpespelare, så skulle de signa honom, oavsett vad vi supportrar önskar.