Dream Team: Du menar Jonte? Ja han har ju haft en riktig bra utveckling. Och att tro att inte det jonte fick i slutändan handlar om pengar.. tror inte det. Han mådde piss, hade aldrig tagit en plats i nhl som han mådde och då tog han det bud som han tjänar mest på efter hans förutsättningar.
fighter: Vart har jagskrivit att de inte flyttar till köpelag? Med malmö menade jag ett strullag som inte spelar i es.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
fighter: Vart har jagskrivit att de inte flyttar till köpelag? Med malmö menade jag ett strullag som inte spelar i es.