spud: jonte gjorde bra ifrån sig i nhl,men han satte familjen och trivseln i första hand,kolla bara på bröderna Jönsson varför är dom kvar i sverige och den ene i allsvenskan.
men du menar ju att pengarna är störste drivkraften,och frölunda är ju ett strullag som spelar i es,tror knappast att man skulle välja fröl, med den sittsen dom är i nu eller rättare sagt man byter nog inte till ett sämre lag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men du menar ju att pengarna är störste drivkraften,och frölunda är ju ett strullag som spelar i es,tror knappast att man skulle välja fröl, med den sittsen dom är i nu eller rättare sagt man byter nog inte till ett sämre lag.