fighter: Ja visst, om du tror att era finnar har samma känsla för erat lag som kenny har för rögle och jörgen har för karlstad så är du illa ute. Jag har lagt undan mina svampar, så då är det kanske dags för dig att vila från flaskan.
Dream Team: Ja, men du kan ju på inget sätt dra paralleler mellan 1981 och 2007. Samhället/hockeyn/ekonomin är ju helt annorlunda.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Dream Team: Ja, men du kan ju på inget sätt dra paralleler mellan 1981 och 2007. Samhället/hockeyn/ekonomin är ju helt annorlunda.