spud: Du pratar bara om vad Frölunda kan betala eller inte. Det är en av tre grejor (minst) som lär spela in. Allmän trivsel med spelare, ledare och ort samt chansen att åstadkomma något. När Percy plockade ihop sina stjärnor till division ett tror jag inte han ringde till Pekka och de andra och sa "kom hit så får du en massa pengar". Jag tror han sa "kom hit så får du en massa pengar och så får du vara med i ett lag som ska gå upp i elitserien i år och vinna den inom fem år".
I en jämförelse med Timrå kan HV med trovärdighet säga att man ska gå dit för att ha en större chans att vinna SM-guld. LHC, FBK, Frölunda och övriga måste visa en del i form av nya namn av superstjärneklass för att det ska göra någon väsentlig skillnad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I en jämförelse med Timrå kan HV med trovärdighet säga att man ska gå dit för att ha en större chans att vinna SM-guld. LHC, FBK, Frölunda och övriga måste visa en del i form av nya namn av superstjärneklass för att det ska göra någon väsentlig skillnad.