spud: Du är härinne bara för att komma med negativa inlägg om timrå, antingen så hatar du timrå utav bara helvete eller så är du helt enkelt en jävligt negativ person med extremt dåligt självförtroende,enda sättet för såna människor är att försöka sänka nåt annat för om möjligt höja sig själv och tyvärr så tror jag att du är en sån liten stackare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
antingen så hatar du timrå utav bara helvete eller så är du helt enkelt en jävligt negativ person med extremt dåligt självförtroende,enda sättet för såna människor är att försöka sänka nåt annat för om möjligt höja sig själv
och tyvärr så tror jag att du är en sån liten stackare.