spud: Din positivist Du dyker alltid upp här på Tik sidan med lika tikvänliga o positiva tankegångar om tex. vårt lagbygge..
det är så härligt med att Du varierar Dig så mycket ibland nån enstaka gång kan du låta lite anti o negativ när det gäller vårt lag men oftast har Du en översvallande vänlig o kamratlig attityd... fortsätt så..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
det är så härligt med att Du varierar Dig så mycket ibland nån enstaka gång kan du låta lite anti o negativ när det gäller vårt lag men oftast har Du en översvallande vänlig o kamratlig attityd...
fortsätt så..