AndersN: Ja du får väl fortsätta tro på Färjestad som en möjlig klubbadress för Pärssinen då. Nu har jag lagt fram mina fakta och teorier. Om du tror att jag sitter här på lördagskvällen packad och bara skriver en massa smörja och meningslösa inlägg så har ni fel!
Jag är spiknykter och väldigt torrt under fötterna för mina belägg. Men jag kan inte tvinga dig att svälja sanningen. Du är en fri man att välja din egen väg.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag är spiknykter och väldigt torrt under fötterna för mina belägg. Men jag kan inte tvinga dig att svälja sanningen. Du är en fri man att välja din egen väg.
Så nu vet du det!