Modoante: Jag är inte dugg naiv. Jag sitter på sanningen och jag vet att Nubben för samtal om en förlängning med Pärssinen. Mitt tips är att innan januari månads utgång har parterna tecknat ett nytt kontrakt. Det är ett 2-årsavtal som Nubben är intresserad utav.
Pärssinen ville till Timrå redan under säsongen 05/06. Pengarna är fullständigt ointressant i sammanhanget. Han har pengar så han klarar sig.
Det är sammanhållningen, trivseln och supportrarna som gör att Pärssinen kommer stanna kvar.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Pärssinen ville till Timrå redan under säsongen 05/06. Pengarna är fullständigt ointressant i sammanhanget. Han har pengar så han klarar sig.
Det är sammanhållningen, trivseln och supportrarna som gör att Pärssinen kommer stanna kvar.