1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 953858

Sv: Silly season 08/09
har läst dina inlägg Uno Gordon och hållt med dig i varje inlägg, men så läser man dom andra inläggen av dom andra HS-medlemarna, som faktist verkar säga imot för att det är roligt på nått sätt? för varför skulle Pärssinen lämna Timrå när han har en stabil inkomst, tryggt hem, klubben tar han om honom (nej jag är inte en ögd) bara för att man nästan är 100 på att Pärssinen stannar behöver man inte vara enögd så ni vet, sen kan ju Pärssinen lämna, men just nu som det är så lutar det ju mer åt att han stannar ,men som ni andra skriver så är det ju som att Uno gordon är helt ute och cyklar!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.