TIKbiff: Att Hållberg och Hedin, som är barndomskamrater med Nordgren, spelar i MODO kan ju spela roll. Dessa tre har ju tillsammans skjutit sönder mer än en garageport ute på Bryggeriudden, i sina dar.
Därmed inte sagt att det lutar åt MODO. Det kan dock vara en faktor att ta med i beräkningarna, istället för att bara titta på antalet A-lagsmatcher.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Därmed inte sagt att det lutar åt MODO. Det kan dock vara en faktor att ta med i beräkningarna, istället för att bara titta på antalet A-lagsmatcher.