Poffa: Ja nu var det väl igentligen mer det där om "modo hjärta" som jag reagerade på mer än antalet matcher, känns som det är en standard fras som Ecke alltid använder så fort en spelare haft en modo tröja på sig.
Modo hjärta tycker väl jag personligen att spelare som Sundström Svartvadet m.fl har visat att det har, killar som börjat karriären i Modo och där oxå fått sina genombrott och nu vänt hem för att avsluta karriären där,
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ja nu var det väl igentligen mer det där om "modo hjärta" som jag reagerade på mer än antalet matcher, känns som det är en standard fras som Ecke alltid använder så fort en spelare haft en modo tröja på sig.
Modo hjärta tycker väl jag personligen att spelare som Sundström Svartvadet m.fl har visat att det har, killar som börjat karriären i Modo och där oxå fått sina genombrott och nu vänt hem för att avsluta karriären där,