Uno Gordon: Lönetak vore det sämsta som kunde hända svensk hockey. Då kommer vi återigen att tappa spelare till Tyskland och alpländerna. Och på sikt möjligtvis även till Finland och Tjeckien.
Att lönerna stiger för varje år är det ju endast klubbarna som bär ansvaret för, därav framstår det som ganska löjligt när klubbdirektörer m,fl går ut i media och gnäller över att de vill införa lönetak
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att lönerna stiger för varje år är det ju endast klubbarna som bär ansvaret för, därav framstår det som ganska löjligt när klubbdirektörer m,fl går ut i media och gnäller över att de vill införa lönetak