1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 954361

Sv: Silly season 08/09
Ambroo: Alltså era diskutioner måste vara dom dummaste någonsin, Alla har vi olika åsikter och alla ni sitter och skriver att "den andra ha fel du tror att du vet så mycket". jag menar, come on, det är ju bara spekulationer, varför bli så griniga? Och att det är orelistiskt att dom skulle lämna Timrå för en annan klubb är bland det dummaste jag hört, Ingen vet om du vill prova på nått nytt, utvecklas vidare i ett annat lag eller om dom kanske har en familj som inte trivs. Sluta tjabbla om det där nu för det enda ni sitter och eltar är era egna åsikter/spekulationer.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer