Bettman: Njae, det dummaste som jag har skrivit tror jag knappast att det är, men du däremot är hyfsat fel ute om vi ska göra en liknelse. Att ifrågasätta och ha egna åsikter är en del.
Vart har jag skrivit om den orealismen? Jag skriver heller inte att jag vet, men att Riku Hahl och Timo Pärssinen är de sista man prioriterar bort känns väl tämligen solklart, eller hur?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vart har jag skrivit om den orealismen? Jag skriver heller inte att jag vet, men att Riku Hahl och Timo Pärssinen är de sista man prioriterar bort känns väl tämligen solklart, eller hur?