Tvåtallar: Gör du mig sällskap då? Jag står för vartenda ord jag sagt och jag kommer kontakta Henning Johannesson på ST-TV också ifall det skulle aktualiseras att jag måste ta en rask fotvandring ifrån Stora Torget till E.ON Arena och be honom föreviga det hela till ett bildspel på Internet och ett webb-reportage där ni får ta del utav spektaklet!
Vad är utsikterna på att just DU dyker upp? Tycker det luktar lite Lars Göran Göthe-varning över ditt uttalande om att springa näck.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad är utsikterna på att just DU dyker upp? Tycker det luktar lite Lars Göran Göthe-varning över ditt uttalande om att springa näck.