1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 954530

Sv: Silly season 08/09
Tvåtallar: Jag sasamma om Jonathan Hedström med skillnaden att fotvandringen skulle utgå ifrån Kovland och att jag då skulle ha en FBK-tröja. Jag slapp den gången och jag utgår ifrån att jag även slipper denna gång. Men skulle det osannolika inträffa att Pärssinen flyktar så tar jag konsekvenserna utav detta.

Jag är jävligt allergisk mot människor som tummar sina löften och sedan skiter det i hela. Jag tillhör den där ädla kategorin utav människor att för mig räcker det med ett handslag.

Och för min egna trovärdighet är det inte lönt att smita undan. Därför gör jag detta även om det skulle bära mig emot nåt fruktansvärt. Skulle jag göra en sådan här PR-grej så skulle folk som inte känner mig få se att det inte bara är käften och bakhälarna på mig.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer