Uno Gordon: Grejen är väl att du går ut med den sortens löften en dag i december, när mer än halva säsongen är kvar och bara går på några lösa indicier, för att sedan börja vackla lite lätt någon dag efteråt. Ytterst få förutom kanske friskan och några Örnsköldsviksrat kommer bry sig om du tar den där promenaden eller inte.
Poängen är att det är ganska svårt att sia om silly season vid den här tiden av året.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Poängen är att det är ganska svårt att sia om silly season vid den här tiden av året.