250kg kärlek: Se man enbart till/på papperet så får Timrå det mycket svårt att undvika Kvalserien, men jag tror att fler spelare kliver fram i rampljuset nu när Z försvunnit! I år blir Timrå mer ett hårt arbetande LAG utan fixstjärnor. Dessutom kommer (förhoppningsvis) spelarna BRA TRÄNADE till årets Elitserie (vilket inte var fallet till förra säsongen...). Nu är det nya tränare som håller i detta och inte Peo's lekstuga med Qi Gong...
Sedan får också vi supportrar dra vårat strå till stacken så ska nog detta fixa sig! :-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nu är det nya tränare som håller i detta och inte Peo's lekstuga med Qi Gong...
Sedan får också vi supportrar dra vårat strå till stacken så ska nog detta fixa sig! :-)