Laken: Bra tränade = ett faktum. Kan tala om att de kört 9 pass i veckan fram till nu, 5 kondition - 4 fys. Tre veckors semester väntar nu vecka 26, 27 och 28. Sedan samling 15/7 och den verkliga träningen sätter igång, med samtliga spelare! Tycker att det lovar gott inför säsongen - vi kommer att ha ork att spela mer än 2 perioder som verkade vara den fysiska gränsen för fjolårssäsongens upptakt. Glad midsommar alla TIK:are!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tycker att det lovar gott inför säsongen - vi kommer att ha ork att spela mer än 2 perioder som verkade vara den fysiska gränsen för fjolårssäsongens upptakt.
Glad midsommar alla TIK:are!