Vi får väl ta en brännbollsturnering där ute och skjuta av lite gäss;)!
Nu har man suttit och väntat sedan kl 05.00 i morse på den däringa bomben som skulle brisera, ja e skeptisk..! Blir nog ingen Uffe ändå;(
Läste förresten att det skulle komma hit en massa NHL spelare som Foppa,Modin m,fl för att spela två jippomatcher, en mot Timrå här i ladan och en mot Skitlaget från Ö-Vik! Fredagen den 9 augusti i Timrå och dan efter i Ö-Vik. Vi kommer dock inte att få se någon Z:a i laget eftersom han inte har gjort någon NHL match ännu! Synd!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi får väl ta en brännbollsturnering där ute och skjuta av lite gäss;)!
Nu har man suttit och väntat sedan kl 05.00 i morse på den däringa bomben som skulle brisera, ja e skeptisk..! Blir nog ingen Uffe ändå;(
Läste förresten att det skulle komma hit en massa NHL spelare som Foppa,Modin m,fl för att spela två jippomatcher, en mot Timrå här i ladan och en mot Skitlaget från Ö-Vik! Fredagen den 9 augusti i Timrå och dan efter i Ö-Vik. Vi kommer dock inte att få se någon Z:a i laget eftersom han inte har gjort någon NHL match ännu! Synd!