1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 95493

Sv: Gästbok i vacuum
Selina: Jag ska faktiskt försvara våra grannar i norr inte för att dom behöver det men i allafall......

Jag är som sagt omgiven av modoiter nästan alla mina kompisar är Modoiter o INGEN o jag säger ingen av dom vill att TIK ska åka ut, tvärtom dom vill inget hellre än att dom är kvar.

Dom älskar derbyna o tjafset med mig o skulle TIK åka ut så skulle dom bli så ledsna av att se mig så otröstlig att dom också gråtet i djupet av sitt hjärta.
Så mycket uppskattar dom lilla mig, TIK:are som jag är!!!

Men jag skulle aldrig göra likadant!! :))

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer