Dom kära Modoiterna får väl tycka vad dom vill.Lite märkligt bara när gubbar i 50-60 års ålder börjar kasta glåpord efter en.:) Senast det hände var när vi stannade till vid Tönnebro på väg ner till Karlskoga,direkt började kommentarerna att hagla från folk utanför en turistbuss.Vart bussen kom ifrån behöver jag inte tala om va...?:)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Senast det hände var när vi stannade till vid Tönnebro på väg ner till Karlskoga,direkt började kommentarerna att hagla från folk utanför en turistbuss.Vart bussen kom ifrån behöver jag inte tala om va...?:)