1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614734 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955507

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: jajamen inte en dag för tidigt att spela dom bröderna.

faan man är fortfarande arg efter igår,normalt lägger jag mig efter sporten kl 22:15 men igår hade jag inte lugnat ner mig förän kl 00:00
en sån match till och jag åker upp personligen till eon arena
och går in i omklädnings rummet och spärrar varmvattnet och gömmer deras skor så dom får gå barfota hem faan.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.