Än är det den 20:e i ett par timmar till! Kanske bara blir en liten "Nagasakibomb" innan det är färdigt!
Huvudsaken att barnbidraget är insatt så att midsommarhelgen är räddad, FK kan man alltid lita på till skillnad från vissa andra, "snacka går ju, men snacka så det går, det är svårare!"
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Än är det den 20:e i ett par timmar till! Kanske bara blir en liten "Nagasakibomb" innan det är färdigt!
Huvudsaken att barnbidraget är insatt så att midsommarhelgen är räddad, FK kan man alltid lita på till skillnad från vissa andra, "snacka går ju, men snacka så det går, det är svårare!"
Ha en trevlig midsommar alla!