mike66: Ärch satan blir nog bara en sådan ettöres bomb alá sissta April, Och vad Barnbidrags bomben beträffar så får inte jag något sådan ööööh tror jag då ingen bomb jäst och briserat i det fallet;))))
Om jag vill ha en alldelen j-la otrevlig midsommar då;)))
Men till alla TIK:are tänk på att inte göra något som jag inte skulle gkort så slipper ni må dåligt över tvetydiga överaskningar som har en benägenhet att dyka upp dagen efter kvällen före, ööööh har jag hört av de som varit utsatt av fabbo elak
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ärch satan blir nog bara en sådan ettöres bomb alá sissta April, Och vad Barnbidrags bomben beträffar så får inte jag något sådan ööööh tror jag då ingen bomb jäst och briserat i det fallet;))))
Om jag vill ha en alldelen j-la otrevlig midsommar då;)))
Men till alla TIK:are tänk på att inte göra något som jag inte skulle gkort så slipper ni må dåligt över tvetydiga överaskningar som har en benägenhet att dyka upp dagen efter kvällen före, ööööh har jag hört av de som varit utsatt av fabbo elak