1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614732 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 955990

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
BlackBay: Jonte är väl max halvbra idag, fortfarande sämre än vad man förväntar sig och jag ser heller inga tendenser på att han inte skulle fortsätta vara "extremt dålig valuta för pengarna" som tidigare under säsongen. Problemet är väl att man har skrivit ett alltför fläskigt kontrakt som är svårt att lösa.

RJ går alltså från helusel till bara riktigt dålig. Grym utveckling på mr 17min/match må jag säga. Till och med Viktor Wallin skulle väl klara av att bara vara "normalkass" då och då.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.