1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956121

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
Ambroo: Ja. KK var tillbaka i gammal hederlig form. Uscha. Annars har han svarat för en klart godkänd säsong än så länge. Men idag var det mörker rakt igenom.

Hoppas att Sanny inte blir borta allt för länge. Hoppas att Erixsson får mer förtroende. Hoppas att Jonte konserverar formen från idag och plockar fram den match efter match.

Fjantigast var Ledins munhuggning med Hedström. Han låter liksom inte så där jättetuff. Han fick i alla fall slänga lite mun med publiken också. Roligt på sitt sätt.

När ska det lossna för Tenkrat?

En sak som jag tyckte var bra med domaren var att han vågade ta utvisning på endast en spelare när det blev gruff framför mål. Vanligtvis åker ju alltid två vid dom tillfällena. Vad gjorde han mot klacken när det blev sånt jävla liv?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.