1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 956370

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-12-20
fighter:
Jo!
Det känns verkligen dåligt att gå in i juluppehållet med en förnedrande fjärdeplats!
Bara 11 p från en kvalplats och så mycket som, ointagliga fem p från andraplatsen.
Det är svårt att dra sig till minnes en sämre säsong än denna. Uppriktigt sagt så har det nog aldrig gått sämre.
Som laget spelade i går så finns det heller inget hopp.
Näe... Det är nog slut nu.
En riktigt förnedrande utskåpning mot ett sopgäng från Jönköping.
Vi bör nog sikta på kvalserien redan nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.