I dag är dagen då ni åter förpassas till att "bara" vara tvåa i supporterhockey-världen men misströsta icke, ty en att vara tvåa är rätt hyfsat ändå!
Hoppas ni som inte ingår i laget kan tänka er att ta en liten paus i julstöket och förutom att se på en kul match, göra en liten insats för Lekterapin på barnsjukhuset.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Hoppas ni som inte ingår i laget kan tänka er att ta en liten paus i julstöket och förutom att se på en kul match, göra en liten insats för Lekterapin på barnsjukhuset.
Välkommen till Gärdehov.
Nedsläpp 15:00.