Mats Edström: Ja, till båset har ju tyvärr även jag fått passerat till nu då västhagen förstörde mitt knä (min vikt har inget med skadan att göra, aldrig) under Patroncupen.
Jag är dock tämligen säker på en ny ganska enkel vinst. Mest på grund av att vi har bättre målvakt.
Hoppas att det kommer lite folk och tittar i alla fall. Vore ju lite jobbigt och komma med typ 32,50 kr till lekterapin.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Jag är dock tämligen säker på en ny ganska enkel vinst. Mest på grund av att vi har bättre målvakt.
Hoppas att det kommer lite folk och tittar i alla fall. Vore ju lite jobbigt och komma med typ 32,50 kr till lekterapin.