Mackelito: Sundh då tycker Du inte han håller måttet?..honom vill jag inte avfärda i Tik för spelare med den skridskoåkningen som bara nyss fyllt 21 ser jag utvecklig i o gillar honom även om han saknar en del i teknikdelen o puckbehandling..
Hoppas det lossnar för Oscar fter juluppehållet iallafall..
Månsson är bra som spelare men verkar vara en lite obalanserad person också... sett till händelser både på o utanför hockeyrinken..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas det lossnar för Oscar fter juluppehållet iallafall..
Månsson är bra som spelare men verkar vara en lite obalanserad person också... sett till händelser både på o utanför hockeyrinken..