Mackelito: "Lämnar (Hoppas) _________________________________________________ Petri Kokko Kalle Koskinen Dessa tre hoppas jag mest ska sluta. Robert Carlsson"
Varför Kokko? Jag tycker han varit en av de bättre backarna denna säsong, börjar dock bli lite gammal. Koskinen är inte heller så dålig enligt mig, klart han har gått bort sig någon gång men det gör alla.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
_________________________________________________
Petri Kokko
Kalle Koskinen Dessa tre hoppas jag mest ska sluta.
Robert Carlsson"
Varför Kokko? Jag tycker han varit en av de bättre backarna denna säsong, börjar dock bli lite gammal. Koskinen är inte heller så dålig enligt mig, klart han har gått bort sig någon gång men det gör alla.