Vill nog ha kvar Kokko, Kalle K, Robban, Erik och Åkerlund.
Robin kan jag undvara, likaså Styf.
Satsa på 2 topp-backar och en hård-jobbare till forward, behöver inte vara ngn målspruta, utan stenhårt jobb, och tuff är mkt viktigare, typ Ledin, Kåberg, eller som en tidigare Jonte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vill nog ha kvar Kokko, Kalle K, Robban, Erik och Åkerlund.
Robin kan jag undvara, likaså Styf.
Satsa på 2 topp-backar och en hård-jobbare till forward, behöver inte vara ngn målspruta, utan stenhårt jobb, och tuff är mkt viktigare, typ Ledin, Kåberg, eller som en tidigare Jonte.
Vi är Timrå och vi ger aldrig upp !