1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 957022

Sv: Silly season 08/09
Gorkyman: Kalle verkar kanon som människa o lagkamrat utan tvekan...som back i förstafemman räcker han dock inte till genom sin skridskoåkning.. det blir tidsnöd i hela spelet både offensivt o defensivt ..man behöver ju inte vara nån blixt men detta håller
tyvärr ändå inte dessutom snart 36 år också o inget enda av topplagen skulle kunna tänka sig att ha det pp-backpar vi har i år.

Absolut ingen av Fbk lhc Hv o Frölunda skulle kunna tänka sig sakna sådana pp backar med hög nivå... o det är väl dom lagen man måste kunna slå för att kunna komma längre än till semifinal..

Jag gillar naturligtvis personen Kalles mycket ödmjuka o genomsympatiska sätt o förstår att han gillas i laget men isåfall borde han ha en ren defensiv roll endast..

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer